эtot materyal dostupen na russkom

Faxivci znajšly fejkovyj «sajt dlya Jevroparlamentu», zabytyj materialamy rosijs'koho RT

16:25, 09 žovtnya 2019
Svit
765 0
В Європі знайшли фейковий новинний ресурс, який використовує символіку Європарламенту / euvsdisinfo.eu

Analityky proektu EU vs Disinfo znajšly sajt EP Today, jakyj vykorystovuje symvoliku Jevroparlamentu i pozycionuje sebe jak vydannya dlya jevroparlamentariv, prote majže ne vyroblyaje vlasnoho kontentu i vvodyt' čytača v omanu ščodo real'noho poxodžennya svoїx statej.

Čytajte takož«Večirnij m***zvin»: Borys Hrebenščykov zaspivav pisnyu pro propahandystiv (video, 18+)

Jak povidomlyajet'sya na sajti proektu, EP Today («Jevroparlament syohodni») – ce samonazvanyj «ščomisyačnyj novynnyj žurnal dlya Jevroparlamentu». Oskil'ky v nazvi fihuruje imja instytuciї JeS, a loho sajtu maje vidpovidnu symvoliku (kil'ce z 12 zirok na synyomu foni), u čytača može sklastysya vražennya, ščo vin bačyt' serjoznyj resurs.

145 tysyač foloveriv u Facebook i vysoka častota publikacij (25 statej u den') takož zakriplyujut' podibne vražennya.

Analityky zaznačajut', ščo EP Today vykorystovuje imja Jevroparlamentu bez bud'-jakoho lehal'noho dozvolu. Sajt ta joho storinky v socmerežax ne povjazani z Jevroparlamentom. Predstavnyky JeP u veresni zvertalasya do administraciї sajtu z pryvodu nekorektnoho vykorystannya imeni i proponuvaly sposoby vrehulyuvannya sytuaciї.

Na sajti EP Today zaznačajet'sya, ščo vin nibyto «rozroblenyj til'ky dlya členiv JeP». Prote, 99% joho statej vzyati zi storonnix resursiv. Z žovtnya 2018 roku 47% joho statej – ce doslivni kopiї materialiv vplyvovoho rosijs'koho propahandysts'koho kanalu RT.com.

Často materialamy RT zabyta vsya domašnya storinka EP Today, a odna i ta ž stattya može kil'ka raz zjavlyatysya na odnij storinci.

Nahadajemo, v lyutomu social'na mereža Facebook zablokuvala odyn z holovnyx rosijs'kyx propahandysts'kyx proektiv In the Now na telekanali Russia Today.

Jakščo vy znajšly pomylku, vydilit' її myškoju ta natysnit' Ctrl+Enter