эtot materyal dostupen na russkom

Nacrada z telebačennya ne dovela zv’jazku Medvedčuka z telekanalamy "112", NewsOne ta ZIK

18:09, 11 lypnya 2019
Polityka
1461 0
Нацрада з телерадіомовлення не довела зв’язку Медведчука з купівлею телеканалів 112, NewsOne та ZIK / фото УНІАН

Nacional'na rada Ukraїny z pytan' telebačennya i radiomovlennya ne zmohla dovesty zv’jazku holovy polityčnoї rady partiї "Opozycijna platforma - Za žyttya" Viktora Medvedčuka z kupivleju telekanaliv "112 Ukraїna", NewsOne ta ZIK.

Pro ce na zasidanni Verxovnoї Rady povidomyla zastupnyk holovy Nacrady Ulyana Feščuk.

Za її slovamy, jak i zaznačajut' deputaty, "kanaly kupleni naspravdi pidstavnoju osoboju, tobto zv’jazku z Medvedčukom my dovesty ne možemo".

Takož Feščuk zaznačyla, ščo Nacrada razom z Antymonopol'nym komitetom Ukraїny "rozpočaly spil'ni diї, obminyujemos' dokumentamy ščodo toho, ščob vstanovyty zv’jazok miž kincevymy beneficiarnymy vlasnykamy "112 Ukraїna", NewsOne i ZIK". "Ci diї vže rozpočati pislya toho, jak stalo vidomo, ščo pan Kozak prydbav ZIK", - dodala vona.

Krim toho, Feščuk zaklykala parlament nadaty Nacradi "bil'š žorstkyx povnovažen'".

Vona zaznačyla, ščo na syohodni z "kanalom "112 Ukraїna" u nas je 33 sudovyx spravy z pryvodu porušennya nymy čynnoho zakonodavstva, do kanalu NewsOne zastosovano 18 štrafnyx sankcij, jaki zaraz tak samo oskaržujut'sya v sudi".

Takož Feščuk pidkreslyla, ščo na syohodni Nacrada ne maje "efektyvnoho mexanizmu vplyvu". "Tobto my možemo til'ky zvertatysya v sud, a vy znajete, skil'ky tryvajut' sudovi zasidannya", - zauvažyla vona.

Čytajte takožTelekanal "112 Ukraїna" pokaže fil'm pro "hromadyans'kyj konflikt" na Donbasi: heroї stričky - Putin i Medvedčuk

Jak povidomlyav UNIAN, na 12 lypnya buv anonsovanyj telemist miž rosijs'kym propahandysts'kym telekanalom "Rosija" ta ukraїns'kym NewsOne.

Sekretar Rady nacional'noї bezpeky i oborony Oleksandr Danylyuk nazvav provokacijeju anonsovanyj telemist. Za slovamy Danylyuka, zaraz Ukraїni proponujut' "zjednaty" vnutrišnyokremlivs'ku propahandu z її "filialom" u Kyjevi i vydajut' ce za "proryv" u stosunkax miž "bratnimy" narodamy. "Prošu vsix prypynyty isteryku. Osoblyvo tyx, xto za ostanni roky z pozyciї prezydenta Porošenko dopustyv pidsylennya pozyciї kuma Putina Medvedčuka v Ukraїni. Tyx, xto dav jomu možlyvist' vystupaty peremovnykom, skupyty telekanaly na partners'kyx umovax. Tyx, xto na cyx samyx umovax dozvolyv jomu pobuduvaty nadprybutkovyj enerhoresursnyj biznes", - naholosyv vin.

8 lypnya v.o. holovy SBU Ivan Bakanov zaproponuvav prezydentu sklykaty zasidannya RNBO dlya zaprovadžennya sankcij proty jurydyčnyx osib, ščo movlyat' pid lohotypamy "112 Ukraїna" i NewsOne. Pislya cyoho telekanal NewsOne povidomyv pro skasuvannya anonsovanoho telemostu.

V RNBO vidbulasya narada z pytan' zabezpečennya informacijnoї bezpeky. Za pidsumkamy narady bulo dano ryad doručen', zokrema, SBU ta Nacpoliciї ščodo "zabezpečennya nacional'noї informacijnoї bezpeky z neuxyl'nym dotrymannyam svobody slova".

Henprokuror Jurij Lucenko povidomyv, ščo HPU vidkryla kryminal'ne provadžennya pro zamax na skojennya deržavnoї zrady u zv’jazku z namiramy telekanalu NewsOne provesty telemist z rosijs'kym telekanalom. Takož Lucenko zajavyv, ščo odyn z beneficiariv NewsOne je spivvlasnykom rosijs'koho PAT "Promsvyaz'bank", čerez jakyj finansujut'sya oboronni zamovlennya Rosiї.

Jakščo vy znajšly pomylku, vydilit' її myškoju ta natysnit' Ctrl+Enter